melis..melissa..kimine gore peri tozu..kimine gore bal arisi..

19 Mayıs 2011 Perşembe

Cok gec kesfettim bu da benim ayibim olsun!-the death of all romance/THE DEARS


i have never cried in anybody's arms

the way that i have often cried in yours

please be the one to take my tears away

i was 22, i've had my share of views

i just can't steal that "happiness" from you

but i'll be the one to take your tears away

i can't believe the things you say

tell me, tell me

tell me the lies

fasting love will lead us all to nowhere

when, when will we learn

i shall avenge the death of all the romance

until, until i'm gone

i can't believe the things you say

tell me, tell me

tell me the lies

i can't believe the things you say

tell me, tell me

tell me the lies

i can't believe the things you say

tell me, tell me

tell me the lies”..

22 yasinda falan da degilim aksine kazik kadar oldum ama ne yapayim en ic giciklayan sarkilardan biri ... Benim ayibim cok gec kesfettim bu Montreal’li grubun bu sarkisini, aslinda

yeraldigi album de pek sahane. Hos ben sarkinin kendisinden ziyade klibine ayri

vuruldum sanirim. Oyuncak ayilarin kalbinin bile kirildigini bir klip. Kahramanim

mavi ayyas ayi! Herseye, herkese “gec kalan” elinden kaciran oyuncak ayi..pembe

ayiyi kurtarmaya falan calisiyor ama buyuk bir gec kalmislikla nafile…minik pembe

ayi paramparca oluyor klibin sonunda,.melankolige baglayasin olmasa bile insan

bir animasyon klipten bu kadar huzunlenir etkilenir mi demeyin, yeminlen icime

oturdu….oturmayani da varsa izleyip de mese palamudunuzdan farkiniz yok benim icin o dakikadan sonra.

Sarkinin sozlerini ararken internette, bir yerde birinin bir yorumunu gordum orda ezik

buzuk kaybolan mavi ayyas ayinin vuruldugu pembe ayinin aynisindan gordum bir yerde sasirdim kaldim diyordu, al benden de o kadar, tesadufe gel..klibi sarip sarip beynimi yosun baglattigim gunun ertesi sabahi oyuncakci vitrininde ayni basitlikte ezik ezik duran oyuncak ayilara rastladim dedim "yarabbim sana geliyorum bana ne tuhaf isaretler veriyorsun bu bir mesaj mi acep" Hos hayatimda hic mi oyuncak ayim olmadi oldu…hem de bir suru farkli farkli, gani gani kimisi tam ayi kimisi oyuncak kilifina burunmu hic biri bu klipteki gibi romantizmi en huzunlu bicimde olduremedi herseyi “er-teleme/leyememe" geckalmislik huylarindan ya da huy(um)dan (!).

Traji-komik oyuncak ayilara huzunleden ben, pismanligindan kendini alkole vermis ayyas oyuncak ayinin akibetini icten ice hep merak edecegim sanirim..

Hiç yorum yok: