melis..melissa..kimine gore peri tozu..kimine gore bal arisi..

2 Kasım 2008 Pazar

Türkiye'deki müzik önyargıları


Bir kere 'müzik önyargıları' hususunda aşmış(!) bir milletiz, şöyle ki; metal müzik ya da rock müzik dinleyenleri çok büyük bir çoğunluğun maalesef 'anarşizmi entellektüelleştirmiş' kesim olarak nitelendirirler ya da ola ki metal dinleyip piercing sahibi ve kırmızı saçlı isen bir de üstüne benim gibi(!) (uzun saçlı sakallısı vs..ya da türevleri çoğaltılabilir karşı cinse mensup örneklerimizden )bu önyargılı kesime göre müziğin 'm' sinden anlamazsın,nota bilmezsin ayrıca satanistin önde gidenisindir, niye efendim giydiğin siyah tişörtten yargılanıp işi dinsiz imansızsına kadar getirirler, onlara göre sen hayattan nefret eden, çaldığı enstrumanı hava olsun başka 'gotik' insanlar tavlayım diye kullanan birisisindir:)hatta söylevler abartılır da abartılır çoğu zaman,...,bi kere satt-ı müdafa yapmak gerekirse; hiç de öyle bilindiği üzere her metal dinleyen 'bohem' yaşayan insan demek değildir (hoş bu daha çok çiçek çocuklara özgü birşey zaten:)),ondan sonra her rock dinleyen blues ya da türkçe sözlü özgün ya da türk sanat müziği dinlemez diye bir yargı olamaz(biz de sizler gibi notaların birleşiyimiyle harikalar yaratmış, her türlü sanat eserine saygı duyabilme yetisine sahibiz:), sonra her metal dinleyen her an hayatttan nefret ediyorum modunda gezmez(biz de sizin gibi yer ,içer vs..) son noktayı koyacak olursak (en azından ben ve benim tarzımda ön yargıyla bulanmış insanlar adına konuşuyorum) dinlediğimiz müziğin sözlerinin ,notalarının ve aksettirdiği bütünlüğün farkında olarak birşeyleri irdelemekteyiz.
not:bütün bunlar da bir önyargı bizim için böyle düşünler adına :))

Hiç yorum yok: