melis..melissa..kimine gore peri tozu..kimine gore bal arisi..

2 Kasım 2008 Pazar

Yaz(ma) süreçlerimiz...

Yazma süreci derken aslında akım şemasına indirgememek lazım diye düşünüyorum.çünkü ne ölçüde insan sınırlandırıyorsa kendini ya da yetiştirmesi gereken bir yer varsa yazıyı (ki 5-6 yıldır düzenli olarak yazdığım bir mesleki dergi vardı)o zaman asıl çıkmaza giriyor. Sanki yetiştirmem gereken bir yer yoksa daha bir içten çıkıyor kelimeler ama bunun aksine çoğu zaman bir nevi sipariş(!) yazılar yazdığım için( haftalık,aylık toplanma süreçleri oluyordu yazdığım bültenin), dolayısıyla yazma süreçlerimi de kendimce 'ilham gelmesi-giriş-gelişme-sonuç-yazığından tatmin olma-yazdığını beğenme' gibi süreçlere de ne yazık ki bölemiyorum...ee haliyle, çoğu zaman da yazı elimden çıktıktan sonraki 1-2 saat 'hah bu sefer olmuş' diyorum, dergiye teslim ediyorum,...,süreç işliyor ve bir bakıyorum bu sefer dizgiden çıkmış taze taze elimde aha diyorum bu iğrenç yazıyı ben yazmış olamam bir sürü eksik keşfediyorum(mümkün olsa,dergiyi toplattırayım(!) diyorum:(( şaka bir yana süreci müreci boşverip yazmak lazım bodoslama aslında,...,

Hiç yorum yok: